-
● Why would I choose online travel agency CROATICA?
Croatica is a specialist in holiday rentals in Croatia. Our main motto is to offer a qulity and individual travel service.. Croatica is a specialist in holiday rentals in Croatia. Our main motto is to offer a qulity and individual travel service..Croatica is a specialist in holiday rentals in Croatia. Our main motto is to offer a qulity and individual travel service..Croatica is a specialist in holiday rentals in Croatia. Our main motto is to offer a qulity and individual travel service..
-
● Kad je dozvoljeno ući u apartman i kad se mora otići?
Dolazak u apartman je iza 14 sati, a odlazak do 10 sati. U slučaju da trebate doći ranije ili otići kasnije molimo Vas da unaprijed telefonski obavijestite vlasnika ili nam pišete na e-mail. Ukoliko vlasnik nema goste na dolasku ili odlasku taj dan rado će vam omogućiti da dođete koji sat ranije ili odete koji sat kasnije, naravno bez naknadnog plaćanja.Morate obavijestiti vlasnika o Vašem dolasku. Ukoliko ga ne možete dobiti, možete se javiti u agenciju i obavijestit nas o Vašem dolasku.
-
● Kako mogu doći do rezerviranog objekta?
Nakon uplate rezervacije na vašu e-mail adresu šaljemo vam voucher koji uključuje sve kontakt podatke o vlasniku i točnu adresu smještaja. Na raspolaganju Vam je i google mapa tako da možete vidjeti gdje se točno nalazi svaka smještajna jedinica. Ukoliko dolazite zrakoplovom možete unajmiti naš transfer od zračne luke do objekta. Sve detalje o transferima možete vidjeti TRANSFERI AGENCIJA ONLINE CROATIA
-
● Kako ću dobiti ključ od smještaja?
Na voucheru ćete vidjeti kontakt podatke od vlasnika. Najmanje dan prije dolaska u objekt kontaktirate vlasnika koji će vas u dogovoreno vrijeme primiti i dati vam ključeve objekta.
-
● Da li se u objektu nalaze posteljina i ručnici ili moram ponijeti svoje?
U svakoj smještajnoj jedinici nalazi se posteljina. Što se tiče ručnika, nalaze se u većini objekata, a za svaki pojedini objekt možete provjeriti na linku DETALJI pod OPREMLJENOST.
-
● Zašto moram predati putovnice vlasniku objekta?
Prema zakonu Republike Hrvatske svi podatci o gostima kao i broj putovnice moraju biti prijavljeni u Turističkoj zajednici. To je razlog zbog kojeg će vlasnik morati uzeti vaše putovnice i ispuniti prijavu.
-
● Mogu li promijeniti rezervaciju nakon uplate?
Ukoliko je nakon potvrde došlo do promjena u rezervaciji poput broja osoba, termina boravka ili slično, dužni ste o tome obavijestiti agenciju. Promjenu mora odobriti pružatelj usluge.
-
● Da li dobivam povrat novca ukoliko otkažem rezervaciju?
U slučaju da gost želi promijeniti ili otkazati rezervaciju učinjenu prema njegovom zahtjevu, mora to učiniti pismeno (e-mailom, poštom ili faxom). Kada rezervirate sa Online Croatia osigurani ste politikom bez rizika.Politika bez rizika znači da će vam agencija Online Croatia izvršiti povrat depozita ukoliko imate opravdan razlog zbog kojeg morate otkazati smještaj.Više informacija možete pronaći na KAKO REZERVIRATI I PLATITI
-
● Da li je čišćenje uključeno u cijenu?
Završno čišćenje je uključeno u cijenu, međutim čišćenje apartmana za vrijeme Vašeg boravka se ne podrazumijeva. Dobrim običajem u turizmu se smatra bacanje smeća kao i samostalno održavanje i čišćenje smještajne jedinice ukoliko se radi o dužem boravku.
-
● Da li moram platiti cjelokupni iznos naznačen u voucheru ukoliko dolazi manji broj osoba od najavljenog?
Cjelokupni iznos naznačen u voucheru mora biti uplaćen i u slučajevima kada smještajnu jedinicu koristi manje gostiju nego što je ugovoreno. Iznimka su objekti u kojima je izražena cijena za extra osobu. Samo u tim slučajevima nije potrebno platiti cijenu za extra osobu ukoliko ista ne koristi smještajnu jedinicu.
-
● Da li moram platiti cjelokupni iznos naznačen u voucheru ukoliko dođem kasnije ili odem ranije?
Cjelokupni iznos naznačen u voucheru mora biti uplaćen i u slučajevima kada gost ulazi u smještajnu jedinicu s jednim ili više dana zakašnjenja i/ili napušta smještajnu jedinicu prije datuma odlaska (pružatelj usluge nije dužan izvršiti povrat novca za dane koje gost nije boravio). Ukoliko se gost ne pojavi 24 sata od datuma početka pružanja usluga, pružatelj usluga nije više obvezan čuvati smještajnu jedinicu za gosta.
-
● Koje su obveze gosta?
Gost je dužan platiti preostali iznos direktno pružatelju usluga prvog dana dolaska, pridržavati se kućnog reda u smještajnim objektima te surađivati s pružateljima usluga u dobroj namjeri, prilikom dolaska na odredište, pružatelju usluga predati dokument o plaćenoj usluzi (voucher dobiven poštom ili mailom) te provjeriti je li mu za ulazak u državu u kojoj je odredište ili susjedne zemlje potrebna viza. U slučajevima nepoštivanja ovih obaveza, gost snosi troškove i odgovara za učinjenu štetu. Potvrdom rezervacije gost se obvezuje da će, ukoliko uzrokuje bilo kakvo oštećenje u smještajnoj jedinici, pružatelju usluga na licu mjesta platiti svu uzrokovanu štetu. Ukoliko se gost ne pridržava kućnog reda (posebno se odnosi na uznemiravanje drugih gostiju iza 23 sata), pružatelj usluga ima pravo na prestanak pružanja usluga smještaja bez obveze povrata novca.
-
● Da li trebam platiti ostatak iznosa vlasniku apartmana u eurima ili kunama?
Ostatak iznosa možete platiti u bilo kojoj od ove dvije valute.
-
● Da li mogu platiti ostatak iznosa direktno vlasniku putem kreditne kartice, čeka ili bankovne doznake?
Ne, nažalost to nije moguće budući da vlasnik nije u mogućnosti primiti takvu uplatu. Ukoliko ne želite nositi gotovinu možete je podignuti na bankomatima u Hrvatskoj ( u kunama) ili uplatiti deviznom doznakom ili kreditnom karticom na račun agencije obavezno najmanje 15 dana prije dolaska uz prethodnu obavijest.
-
● Kome ću se obratiti ukoliko trebam pomoć ili preporuku prije ili nakon dolaska u smještaj?
Djelatnici Online Croatia stoje Vam na raspolaganju za bilo kakve informacije ili preporuku. Radno vrijeme i kontakte možete vidjeti na KONTAKT AGENCIJA ONLINE CROATIA
-
● Koji su mi dokumenti potrebni za ulazak u Hrvatsku?
Sve informacija o dokumentima potrebnim za ulazak u Hrvatsku možete naći na www.mvpei.hr
-
● Mogu li na odmor povesti kućnog ljubimca?
Na linku DETALJI u opisu za svaki objekt pod NAPOMENAMA možete vidjeti jesu li dozvoljeni kućni ljubimci u tom određenom objektu. Ukoliko nije navedeno da jesu znači da u tom objektu dolazak s kućnim ljubimcima nije moguć. Rezervacije za kućne ljubimce vrše se na upit dakle uz prethodnu obavijest agencije.