• Hrvatska

  • Kada?

  • Tko?

  • Karta

ONLINE CROATIA – ONLINE PUTNIČKA AGENCIJA

  • ● Zašto odabrati baš putničku agenciju ONLINE CROATIA?

    Online Croatia je specijalizirana za privatni smještaj u Hrvatskoj. Naš glavni moto je ponuditi kvalitetu i usluge individualnog putovanja u najbolje dijelove Hrvatske. Na taj način imamo mogućnost prezentirati najbolje od Hrvatske i imati zadovoljne goste. Sve smještajne jedinice u našem web katalogu su osobno provjerene i posjećene od strane našeg predstavnika. Također, sve smještajne jedinice su ocijenjene od strane naših predstavnika, a svaki gost nakon boravka ima priliku ocijeniti opremljenost, lokaciju i plaže kao i dati svoj osobni komentar na smještaj i tako pomoći budućim gostima u izboru.

  • ● Gdje mogu saznati više o vašoj agenciji?

    Online Croatia je specijalizirana za privatni smještaj u Hrvatskoj.Sjedište agencije nalazi se u Dubrovniku. Više o našoj agenciji možete pogledati na O NAMA AGENCIJA ONLINE CROATIA

  • ● U kojim sve mjestima iznajmljujete objekte?

    Naš glavni moto je ponuditi kvalitetne usluge individualnog putovanja u najbolje dijelove Hrvatske. To je razlog zbog kojeg smo izabrali područje Dalmacije kao našu bazu budući da smatramo da su to najljepši i najinteresantniji dijelovi Hrvatske. Više o mjestima možete vidjeti na VODIČ KROZ DESTINACIJE ONLINE CROATIA

REZERVACIJA I PLAĆANJE

  • ● Na koji način agencija ONLINE CROATIA posluje?

    Online Croatia posluje na način da je 35% od ukupnog iznosa + naknada za rezervaciju potrebno uplatiti odmah prilikom rezervacije, a ostatak direktno vlasniku po dolasku. Sva prava i obveze, kako gosta tako i agencije možete vidjeti na OPĆI UVIJETI ONLINE CROATIA

  • ● Kako su izražene cijene privatnog smještaja u ponudi Online Croatia?

    Cijene su za svaku smještajnu jedinicu izražene noćenju u eurima po sezonama. U opisu svakog apartmana na linku CIJENE vidjet ćete izraženu cijenu. Ukoliko su cijene izražene kao OBJEKT/NOĆ znači da je ista cijena za 1 ili maximalno mogući broj osoba u smještajnoj jedinici. Ukoliko su cijene izražene kao npr. 1-4 OSOBE/NOĆ znači da je ista cijena za 1 ili 4 osoba u smještajnoj jedinici dok je izražena i cijena DODATNI LEŽAJ dakle za petu osobu.

  • ● Što je uključeno u cijenu najma?

    Sve cijene su all inclusive-dakle nema dodatnog plaćanja.. U cijenu je uključena boravišna pristojba, potrošnja struje i vode, posuđe, pribor za jelo, korištenje perilice rublja, perilice posuđa, TV SAT, klime(ukoliko se nalaze u smještajnoj jedinici) i završno čišćenje. Dakle, nema nikakvih dodatnih plaćanja ili skrivenih naknada.. Naknada za rezervaciju uljučuje naknadu agencije Online Croatia i politiku bez rizika . Politika bez rizika znači da će vam agencija Online Croatia izvršiti povrat depozita ukoliko imate opravdan razlog zbog kojeg morate otkazati smještaj.Više informacija možete pronaći na KAKO REZERVIRATI I PLATITI

  • ● Kako mogu rezervirati?

    Rezervirati možete direktno ispunjavanjem formular za rezervaciju. Ukoliko izaberete opciju ŽELIM ODMAH REZERVIRATI potrebno je izvršiti uplatu depozita unutar 24 sata. Također možete ispuniti obrazac VAŠE ŽELJE nakon kojega ćemo Vam poslati ponudu za nekoliko smještajnih jedinica iz naše bogate ponude koji odgovaraju Vašim željama. Možete nam i jednostavno poslati E-MAIL ONLINE CROATIA ili nas nazvati na telefon 00385 (0) 20 435 555.

  • ● Kad je najbolje rezervirati?

    U Vašem je interesu napraviti rezervaciju što prije i na taj način sebi osigurati željeni smještaj. Približavanjem sezone većina objekata je zauzeta i mogućnost izbora je manja.

  • ● Kakav je proces plaćanja?

    Proces plaćanja je takav da je potrebno platiti 35% od ukupnog iznosa+ naknadu za rezervaciju odmah prilikom rezervacije, a ostatak direktno vlasniku po dolasku u smještajnu jedinicu. Nakon sto dobijete potvrdu sa detaljima plaćanja smještajna jedinica je rezervirana za Vas unutar 24 sata. U to vrijeme potrebno je izvršiti uplatu depozita. Ukoliko ne izvršite uplatu, smatrat ćemo rezervaciju otkazanom. Više o načinu plaćanja možete vidjeti KAKO REZERVIRATI I PLATITI

  • ● Što ako ne uplatim depozit u zadanom roku?

    Ukoliko ste spriječeni platiti iznos depozita u danom roku potrebno je o tome obavijestiti agenciju. Ukoliko nas ne obavijestite, a ne dobijemo kopiju uplatnice na našu e-mail adresu ili fax, smatrat ćemo rezervaciju otkazanom.

  • ● Na koji način mogu platiti?

    Depozit možete uplatit na naš bankovni račun ili online putem kreditne kartice. Više o načinu plaćanja možete vidjeti NAČINI PLAĆANJA ONLINE CROATIA

  • ● Da li dobivam neku potvrdu o rezervaciji ili voucher?

    Da, dobivate voucher odmah nakon što je rezervacija plaćena. Voucher je jamstvo da ste rezervirali smještajnu jedinicu iz naše ponude. Na njemu su navedeni svi relevantni podatci poput podataka o vlasniku, adrese smještajne jedinice, ime gosta, broj gostiju, datum dolaska i odlaska, iznos uplaćenog depozita i ostatak koji je potrebno uplatiti po dolasku.

  • ● Što će se dogoditi ako ne prijavim sve osobe?

    Ukoliko više osoba nego je naznačeno na voucheru dođe u smještajnu jedinicu, pružatelj usluge ima pravo odbiti pružanje usluga smještaja dodatnim osobama ili ih smjestiti uz dodatnu naplatu koja će biti izvršena direktno pružatelju usluga. Iz tog razloga potrebno je prijaviti sve osobe i djecu.

  • ● Zašto na stranici piše da je smještaj raspoloživ, a dobivam negativan odgovor na postavljeni upit?

    Zauzetost se mijenja vrlo učestalo, pogotovo u predsezoni i sezoni kada se mijenja gotovo iz minute u minutu. Ažuriranje popunjenosti se obavlja svaka 4 sata. Zato se ponekad dogodi da popunjenost smještajne jedinice još nije ažurirana, a ona je već zauzeta.

PROMJENA I OTKAZ REZERVACIJE, DOLAZAK U SMJEŠTAJNU JEDINICU, PLAĆANJE OSTATKA IZNOSA...

  • ● Why would I choose online travel agency CROATICA?

    Croatica is a specialist in holiday rentals in Croatia. Our main motto is to offer a qulity and individual travel service.. Croatica is a specialist in holiday rentals in Croatia. Our main motto is to offer a qulity and individual travel service..Croatica is a specialist in holiday rentals in Croatia. Our main motto is to offer a qulity and individual travel service..Croatica is a specialist in holiday rentals in Croatia. Our main motto is to offer a qulity and individual travel service..

  • ● Kad je dozvoljeno ući u apartman i kad se mora otići?

    Dolazak u apartman je iza 14 sati, a odlazak do 10 sati. U slučaju da trebate doći ranije ili otići kasnije molimo Vas da unaprijed telefonski obavijestite vlasnika ili nam pišete na e-mail. Ukoliko vlasnik nema goste na dolasku ili odlasku taj dan rado će vam omogućiti da dođete koji sat ranije ili odete koji sat kasnije, naravno bez naknadnog plaćanja.Morate obavijestiti vlasnika o Vašem dolasku. Ukoliko ga ne možete dobiti, možete se javiti u agenciju i obavijestit nas o Vašem dolasku.

  • ● Kako mogu doći do rezerviranog objekta?

    Nakon uplate rezervacije na vašu e-mail adresu šaljemo vam voucher koji uključuje sve kontakt podatke o vlasniku i točnu adresu smještaja. Na raspolaganju Vam je i google mapa tako da možete vidjeti gdje se točno nalazi svaka smještajna jedinica. Ukoliko dolazite zrakoplovom možete unajmiti naš transfer od zračne luke do objekta. Sve detalje o transferima možete vidjeti TRANSFERI AGENCIJA ONLINE CROATIA

  • ● Kako ću dobiti ključ od smještaja?

    Na voucheru ćete vidjeti kontakt podatke od vlasnika. Najmanje dan prije dolaska u objekt kontaktirate vlasnika koji će vas u dogovoreno vrijeme primiti i dati vam ključeve objekta.

  • ● Da li se u objektu nalaze posteljina i ručnici ili moram ponijeti svoje?

    U svakoj smještajnoj jedinici nalazi se posteljina. Što se tiče ručnika, nalaze se u većini objekata, a za svaki pojedini objekt možete provjeriti na linku DETALJI pod OPREMLJENOST.

  • ● Zašto moram predati putovnice vlasniku objekta?

    Prema zakonu Republike Hrvatske svi podatci o gostima kao i broj putovnice moraju biti prijavljeni u Turističkoj zajednici. To je razlog zbog kojeg će vlasnik morati uzeti vaše putovnice i ispuniti prijavu.

  • ● Mogu li promijeniti rezervaciju nakon uplate?

    Ukoliko je nakon potvrde došlo do promjena u rezervaciji poput broja osoba, termina boravka ili slično, dužni ste o tome obavijestiti agenciju. Promjenu mora odobriti pružatelj usluge.

  • ● Da li dobivam povrat novca ukoliko otkažem rezervaciju?

    U slučaju da gost želi promijeniti ili otkazati rezervaciju učinjenu prema njegovom zahtjevu, mora to učiniti pismeno (e-mailom, poštom ili faxom). Kada rezervirate sa Online Croatia osigurani ste politikom bez rizika.Politika bez rizika znači da će vam agencija Online Croatia izvršiti povrat depozita ukoliko imate opravdan razlog zbog kojeg morate otkazati smještaj.Više informacija možete pronaći na KAKO REZERVIRATI I PLATITI

  • ● Da li je čišćenje uključeno u cijenu?

    Završno čišćenje je uključeno u cijenu, međutim čišćenje apartmana za vrijeme Vašeg boravka se ne podrazumijeva. Dobrim običajem u turizmu se smatra bacanje smeća kao i samostalno održavanje i čišćenje smještajne jedinice ukoliko se radi o dužem boravku.

  • ● Da li moram platiti cjelokupni iznos naznačen u voucheru ukoliko dolazi manji broj osoba od najavljenog?

    Cjelokupni iznos naznačen u voucheru mora biti uplaćen i u slučajevima kada smještajnu jedinicu koristi manje gostiju nego što je ugovoreno. Iznimka su objekti u kojima je izražena cijena za extra osobu. Samo u tim slučajevima nije potrebno platiti cijenu za extra osobu ukoliko ista ne koristi smještajnu jedinicu.

  • ● Da li moram platiti cjelokupni iznos naznačen u voucheru ukoliko dođem kasnije ili odem ranije?

    Cjelokupni iznos naznačen u voucheru mora biti uplaćen i u slučajevima kada gost ulazi u smještajnu jedinicu s jednim ili više dana zakašnjenja i/ili napušta smještajnu jedinicu prije datuma odlaska (pružatelj usluge nije dužan izvršiti povrat novca za dane koje gost nije boravio). Ukoliko se gost ne pojavi 24 sata od datuma početka pružanja usluga, pružatelj usluga nije više obvezan čuvati smještajnu jedinicu za gosta.

  • ● Koje su obveze gosta?

    Gost je dužan platiti preostali iznos direktno pružatelju usluga prvog dana dolaska, pridržavati se kućnog reda u smještajnim objektima te surađivati s pružateljima usluga u dobroj namjeri, prilikom dolaska na odredište, pružatelju usluga predati dokument o plaćenoj usluzi (voucher dobiven poštom ili mailom) te provjeriti je li mu za ulazak u državu u kojoj je odredište ili susjedne zemlje potrebna viza. U slučajevima nepoštivanja ovih obaveza, gost snosi troškove i odgovara za učinjenu štetu. Potvrdom rezervacije gost se obvezuje da će, ukoliko uzrokuje bilo kakvo oštećenje u smještajnoj jedinici, pružatelju usluga na licu mjesta platiti svu uzrokovanu štetu. Ukoliko se gost ne pridržava kućnog reda (posebno se odnosi na uznemiravanje drugih gostiju iza 23 sata), pružatelj usluga ima pravo na prestanak pružanja usluga smještaja bez obveze povrata novca.

  • ● Da li trebam platiti ostatak iznosa vlasniku apartmana u eurima ili kunama?

    Ostatak iznosa možete platiti u bilo kojoj od ove dvije valute.

  • ● Da li mogu platiti ostatak iznosa direktno vlasniku putem kreditne kartice, čeka ili bankovne doznake?

    Ne, nažalost to nije moguće budući da vlasnik nije u mogućnosti primiti takvu uplatu. Ukoliko ne želite nositi gotovinu možete je podignuti na bankomatima u Hrvatskoj ( u kunama) ili uplatiti deviznom doznakom ili kreditnom karticom na račun agencije obavezno najmanje 15 dana prije dolaska uz prethodnu obavijest.

  • ● Kome ću se obratiti ukoliko trebam pomoć ili preporuku prije ili nakon dolaska u smještaj?

    Djelatnici Online Croatia stoje Vam na raspolaganju za bilo kakve informacije ili preporuku. Radno vrijeme i kontakte možete vidjeti na KONTAKT AGENCIJA ONLINE CROATIA

  • ● Koji su mi dokumenti potrebni za ulazak u Hrvatsku?

    Sve informacija o dokumentima potrebnim za ulazak u Hrvatsku možete naći na www.mvpei.hr

  • ● Mogu li na odmor povesti kućnog ljubimca?

    Na linku DETALJI u opisu za svaki objekt pod NAPOMENAMA možete vidjeti jesu li dozvoljeni kućni ljubimci u tom određenom objektu. Ukoliko nije navedeno da jesu znači da u tom objektu dolazak s kućnim ljubimcima nije moguć. Rezervacije za kućne ljubimce vrše se na upit dakle uz prethodnu obavijest agencije.

RENT-A-CAR, TRANSFERI & OSTALO

  • ● Gdje mogu rezervirati transfer do rezerviranog objekta?

    Ako u Hrvatsku dolazite javnim prijevozom i ne planirate iznajmiti vozilo, naša agencija nudi i uslugu transfera od zračnih luka do odredišta. Sve o našoj transfer ponudi TRANSFERI ONLINE CROATIA

  • ● Gdje mogu iznajmiti auto u Hrvatskoj?

    Ukoliko ne planirate doći vlastitim prijevozom u Hrvatskoj, a želite se kretati neovisno o javnom prijevozu imamo rješenje za Vas. Automobile možete preuzeti u svim većim gradovima i zračnim lukama u Hrvatskom. Isto tako možete automobile preuzeti u jednom gradu ili zračnoj luci, a vratiti u drugoj. Rezervirajte automobil koji najbolje odgovara vašim potrebama iz naše bogate i najpovoljnije ponude RENT-A-CAR ONLINE CROATIA

  • ● Što je to last minute ponuda?

    Cijena najma za smještajne jedinice unutar last minute ponude je snižena. Sve smještajne jedinice koje su unutar naše last minute ponude možete vidjeti na LAST MINUTE ONLINE CROATIA

  • ● Koja je razlika između apartmana, studia i sobe?

    Soba je smještajna jedinica koja se sastoji samo od jedne ili više spavaćih soba i privatnog kupatila. U određenim sobama može biti privatna ili zajednička upotreba kuhinje i/ili terase (detalje možete pogledati za svaku sobu u području detalji). Apartman i studio su smještajne jedinice koje nužno imaju svoju kuhinju i kupatilo. Studio je smještajna jedinica u kojoj se sve nalazi unutar jedne zajedničke prostorije (spavaća soba i kuhinja), dok je kupatilo odijeljeno.

  • ● Kako oglasiti smještaj na Vašoj stranici?

    Ako imate registriran privatni smještaj na području Republike Hrvatske, pozivamo Vas da svoje kapacitete besplatno predstavite na našim Internet stranicama i postanete dio naše ponude. Više o tome na SURADNJA S PRIVATNIM IZNAJMLJIVACIMA

  • ● Gdje mogu pribaviti dozvolu za ribolov i podvodni ribolov i naučiti više o ronjenju?

    U svakom većem turističkom mjestu, u uredu Lučke kapetanije mogu se izvaditi dozvole za ribarenje i podvodni ribolov. Informacije o mogućnostima ronjenja u Hrvatskoj, molimo potražite na stranicama Hrvatskog ronilačkog saveza www.diving-hrs.hr

Istražite više