Online Croatia d.o.o.
Ivana Zajca 14
20 000 Dubrovnik
Voditelj poslovanja: Maja Čupić, dipl. oec., voditelj poslovnice i direktor
E-mail: info@online-croatia.com
Tel/fax: 020 435 555
Rad sa strankama: 8-16 pon-petak
Broj sudskog registra: 060318424
PDV broj: HR04094649500
Nadležno tijelo: Državni inspektorat i Porezna uprava
Postupak rješavanja prigovora: prigovori se trebaju iznositi pismenim putem poštom ili emailom. Na sve pismeno podnešene prigovore Agencija pismeno odgovara u roku od sedam dana prema članku o zaštiti potrošača.
Opći uvijeti poslovanja su prikazani na linku koji je naveden na dnu ove stranice.
KAKO REZERVIRATI I PLATITI?
- Ne brinite se, s nama ste sigurni. Vodeća smo agencija za iznajmljivanje vila i apartmana u Hrvatskoj.
- 52 302 klijenata je rezerviralo s nama od 2007. godine! 96,71% klijenata povjerili bi nam izbor i za svoj idući odmor.
- Zašto? Zato što štitimo naše klijente jer znamo koliko svi volimo imati odmor iz snova!
REZERVIRAJTE SADA, PLATITE KASNIJE!
- Prilikom rezervacije potrebno je uplatiti samo 35% depozita + naknadu za rezervaciju, a ostatak direktno vlasniku po dolasku u smještajnu jedinicu.
- Apartman ili vilu možete rezervirati:
- direktno na stranici za određene smještajne jedinice koje nose oznaku INSTANT REZERVACIJA. Plaćanje je moguće putem kreditne kartice preko 100% sigurne platforme za plaćanja putem Raiffeisen banke.
- Plaćanjem putem predračuna na način da Vam netko od djelatnika agencije Online Croatia pošalje link s predračunom. Možete platiti putem banke u roku od 24 sata od slanja predračuna ili putem kreditne kartice preko 100% sigurne platforme za plaćanja putem Raiffeisen banke.
- Ukoliko ne izvršite uplatu u roku od 24 sata od slanja linka s predračunom, smatrat ćemo rezervaciju otkazanom! Odmah nakon što izvršite uplatu moći ćete preuzeti vaš voucher zajedno s računom. Na voucheru se nalaze svi potrebni podatci o smještaju koji ste rezervirali: ime domaćina, adresa, telefonski broj, ime i prezime osobe koja je rezervirala, broj gostiju, iznos ostatka koji je potrebno uplatiti po dolasku u smještajnu jedinicu i datum dolaska i datum odlaska.
- Naknada za rezervaciju: 7 % ukupnog iznosa za smještaj ( u rasponu od 10,00 do maksimalno 150,00 eura) uključuje našu uslugu i policu bez rizika!
- Što znači polica bez rizika?
- VRAĆAMO VAM DEPOZIT U SLUČAJU OTKAZA PUTOVANJE ZBOG NEPREDVIĐENIH OKOLNOSTI!
- NEPREDVIĐENIM OKOLNOSTIMA SMATRAMO:
- Iznenadne akutne bolesti (osim psihičkih bolesti) koja zahtjeva liječničku skrb
- Poremećaje u trudnoći
- Smrtnog slučaja ili teške tjelesne ozljede klijenta , bračnog, odnosno izvanbračnog druga s kojim klijent živi u u bračnoj, odnosno izvanbračnoj zajednici, djeteta, roditelja, brata, sestre ili osoba o kojima gost skrbi.
- Razvod braka
- Radi utvrđivanja nepredviđenih okolnosti, agencija će od klijenata zahtijevati dokumentaciju kako bi izvršili povrat sredstava. Ukoliko dokumentacija nije kompletna i ne dokazuje ni jednu od gore navedenih okolnosti koje agencija smatra nepredviđenim, agencija ima pravo odbiti povrat sredstava.
- Povrat sredstava podrazumijeva povrat cjelokupno uplaćenog iznosa depozita umanjenog za troškove banke. Sredstva se jedino mogu uplatiti na devizni račun jednog od klijenata koji je nositelj rezervacije i na točno njegovo ime i prezime. Povrat sredstava ne podrazumijeva povrat naknade za rezervaciju.
- Putovanje se mora otkazati do tri dana prije datuma naznačenog na voucheru pismenim putem agenciji.
- OKOLNOSTI RADI KOJIH NE IZVRŠAVAMO POVRAT DEPOZITA: pogreške pri odabiru putovanja , nevoljkost za putovanjem od strane klijenata, događaji koji su nastali prije uplate depozita od strane klijenta ili ih se moglo predvidjeti, planirane, očekivane ili odgođene operacije, medicinski tretmani ili intervencije, rat, ratne operacije ili ratu slične radnje, terorizam, epidemije i pandemije, prirodni događaji, više sile, zabrana i odluka vlasti, nuklearni događaji isl.
- A ŠTO AKO DOĐEMO A SMJEŠTAJ JE DRUGAČIJI NEGO NA VAŠOJ STRANICI?
- Ne brinite imamo GARANCIJU POVRATA NOVCA! Kontaktirajte nas prvi dan dolaska ukoliko postoji bilo kakav problem ili ukoliko je smještaj znatno drugačiji od opisa na našoj web stranici. Molimo Vas da nas kontaktirate pismeno te detaljno opišete razliku u smještaju. Ukoliko je Vaš prigovor opravdan rado ćemo vas preseliti u smještaj bolje kvalitete ili na vaš zahtjev izvršiti potpuni povrat sredstava.
- Potrebno vam je još informacija?
- Pročitajte generalne uvijete za klijente ili nas kontaktirajte
- Ne brinite se, s nama ste sigurni!